У процесі співробітництва з компаніями Пакистану потрібно враховувати, що ваші партнери звикли до ведення бізнесу офлайн, віддаючи перевагу особистим зустрічам. За такого способу торгівлі сайти пакистанських компаній та асоціацій, в переважній більшості, не мають інформації про товар чи послуги, які вони надають. Традиційно на електронних ресурсах ділових представництв здебільшого розміщуються щорічні звіти, у яких вказуються не економічні результати компаній, а інформація про зустрічі, що були проведені впродовж року, із фотографіями учасників та відомостями про їхні ділові зв’язки та досягнення.
Представники бізнесу Пакистану мають специфічні манери ведення бізнесу, декларуючи готовність вести відкритий діалог, при цьому наполегливо лобіюючи власні інтереси. Серед рис, які неодмінно варто враховувати при співробітництві: перенесення чи недотримання строків виконання зобов’язань, зосередження виключно на отриманні вигоди. Проте налагодити контакти з пакистанськими бізнесменами доволі просто, тому що вони вже мають позитивне враження про Україну та її торговельних представників.